Ukraina

Disambug Ten artykuł dotyczy państwa europejskiego. Zobacz też popularna marka rowerów wyścigowych.
Ukraina

Bandersztat

600px-Flag of Ukrainian SSR.svg
Flaga Ukrainy
Stolica Kijowo
Hymn Hymn na cześć Stepana Bandery
Ludność 40 milionów ludzi
Język urzędowy ukraiński
Ustrój demokracja korupcyjno-szantażowa na zasadzie Głosuj jak my, albo będzie znowu bójka w sejmie
Religia prawosławie
Waluta hrywny

Kijów możemy wam dać, ale Lwów musicie sobie nałapać sami.

Liberałowie o Ukrainie

Ukraina to spam na mapie Europy.

Świat o Ukrainie

„Więc chodź, pomaluj mi rzycie na żółto i na niebiesko...”

Dupa z Ukrainy

Ukraina – państwo prawie-europejskie przystosowane logistycznie do znoszenia pomarańczowej rewolucji. Ukraina nie jest przystosowana natomiast do znoszenia Euro 2012. Posiada kijową stolicę i kurort Czarno-Był.

[edytuj] Ustrój polityczny

Ukraina nie ma władzy.

[edytuj] Gospodarka

Fenomenem ukraińskiej gospodarki jest to, że jej nie ma. Nie eksportuje niczego, oprócz prostytutek. Nikt nie pracuje, ale nie brakuje za to wierzących ludzi, którzy modlą się o Cud w Kanie cuda . A że cuda się zdarzają, lud Ukrainy dostaje olbrzymie sumy gotówki, za które sprowadzają używane kokosy z zachodu. Jednak w ostatnich latach na zachodzie Ukrainy w obwodzie lwowskim na granicy z naszym krajem rozwinęła się jedyna w swoim rodzaju gałąź przemysłu – dystrybucja i eksport towarów o limicie celnym.

[edytuj] Historia

Kiedyś Ukraina należała do Polski i była nazywana Dzikim Wschodem (Happy Easter). Zanim znalazła się w Polsce, Ukraina była częścią Rusi Kijowskiej, potem Litwy, potem Polski, czasem Turcji, czasem Mołdawii, a w końcu Rosji, Polski i ZSRR, a nawet III Rzeszy. Tak silne tradycje odrębnej narodowości ukształtowały dzisiejszą Ukrainę.

Ostatnimi czasy w mediach słyszy się o sporze ukraińsko-rosyjskim o Krym. Najprawdopodobniej wywołali go: Niemcy, Amerykanie, Chińczycy, Arabowie, Polacy, Anglicy, Gruzini, Czeczeńcy, Żydzi, masoneria, Korea Płn., Korea Płd., Argentyńczycy, moskiewska mniejszość ormiańska, komuniści, kapitaliści, bankierzy, Japończycy, ekolodzy, amerykański wywiad, mieszkańcy Krymu, Witalij Kliczko, Aleksandr Łukaszenko, GAZPROM, Ukraińcy lub Francuzi. Nikt nie podejrzewa o tak haniebny czyn Rosji.

[edytuj] Rewolucje

Iron majdan

Jedna z najsłynniejszych rewolucji była Pomarańczowa, która rozpoczęła się w 2004r. i skończyła w 2005r. Jednak pod koniec roku 2013 nowo wybrany prezydent okazał się złym dyktatorem i tyranem dla swego ludu. Znany i lubiany bokser Witalij Kliczko, niczym Katniss Everdeen z Igrzysk Śmierci walczył o wolność dla Ukraińców. Polskie media trąbiły, że powinniśmy im w tym pomóc, bo Polska i Ukraina zawsze powinni działać razem, tak jak w Euro 2012.

Niedługo po zajściach na Majdanie i po igrzyskach w Soczi, Rosja wzięła się za ochronę swoich na Krymie i jak każdy może się domyśleć...

Rosyjski niedźwiadek zjadł 18 marca 2014 roku tą część Ukrainy. Polska, ONZ, NATO, reszta świata i koło gospodyń wiejskich nie uznają aneksji Krymu. Grożą m.in. sankcjami na dowóz niemieckiej musztardy i blokowanie karnetów na odwiedziny w polskim nie istniejącym „Disnej Lendzie”. Rosja oburzona grozi odpowiedziami, Francja już ogłosiła oficjalną kapitulację, Unia Europejska wyraża swoje głębokie zaniepokojenie, a w Londynie rusza drukowanie ulotek.

[edytuj] Ludzie

Ukraina posiada nagie feministki, banderowców, przyjazny klimat i liczne walory. Posiada też strój narodowy i folklor.

[edytuj] Fakty

[edytuj] Galeria

Nasze strony