Untouchables

Nietykalni
Wykonawca KoЯn
Wydany 11 czerwca 2002
Nagrywany kwiecieńlistopad 2001
Gatunek nu metal
Długość odpowiednia
Wytwórnia Epickie Nagrania
Producent Michael Beinhorn
Następny Album Popatrz się w Lustro
Poprzedni Album Chusteczki

Untouchables (Nietykalni) – piąty album KoЯna. W dosłownym tłumaczeniu nazwa albumu oznacza pariasi (o, mało znane słowo!), chociaż tak naprawdę nikt nie wie, co ono oznacza. Tworząc ten album, chłopaki całkowicie spiCenzura2lili robotę. W piosence Did My Time z albumu o lustrach pokazują miejsce, do jakiego nadaje się ten album. Istny obraz nędzy i rozpaczy. Chociaż znalazła się grupka odważnych ludzi, którzy twierdzą, że ten album nie jest taki zły. Taaa...

[edytuj] Tracklista

  1. Here to Stay - piosenka o tym, że mimo doznanego bólu i upokorzenia w dzieciństwie nie chce on opuszczać swojego kraju.
  2. Make Believe - Jonathan robił sobie nadzieje związane z powodzeniem tego albumu. Jak widać było później to nie wyszło.
  3. Blame - tutaj Jon obwinia swoich kolegów z dzieciństwa za to, że nie byli w stosunku do niego mili.
  4. Hollow Life - pustka życiowa Jona związana z brakiem kolegów i dziewczyny.
  5. Bottled Up Inside - jeśli by zinterpretować tytuł tej piosenki w ten sposób, że Jonathan miał na myśli butelki po wypitym alkoholu, to byłby to niezły kompan dla Kwaśniewskiego.
  6. Thoughtless - piosenka o tym, jak to David był dręczony w szkole, biedaczysko.
  7. Hating - nie rozumiem tego hejtu, my tylko łączymy disco polo z gitarami.
  8. One More Time - jak ten album nie wyjdzie, to zrobimy go jeszcze raz.
  9. Alone I Break - KoЯn robi postępy, prawdopodobnie ich pierwsza ballada w dorobku.
  10. Embrace - Jonathan pragnie nas przytulić z całych sił za to, że wytrzymujemy z nimi te chwile przy słuchaniu ich "muzyki".
  11. Beat It Upright - (dosł. Pokonać to w Pozycji Pionowej), jak na razie nie wiemy, kogo Jonathan miał na myśli.
  12. Wake Up Hate - Jonathan lubi być hejtowany.
  13. I'm Hiding - Jon ukrywa się w razie, gdyby mieli po niego przyjść uchodźcy.
  14. No One's There - puk puk; kto tam; ISIS; skoro tak, to nikogo tu nie ma... (dlatego album się skończył)

[edytuj] Twórcy

Nasze strony
Przyjaciele