Urban Terror

Aha

Noob w Urban Terror

Urban Terror (pol. Miejski Terror) – FPS (Fire Power Szmatko) stworzony przez studio Zamrożony Piasek.

[edytuj] Opis

Gra z początku miała być kolejnym Quake'em (stąd pewnie nazwa w plikach Quake Arena 3) – jednak błyskawicznie rozpędzanie się do posiadacza biegunki było nudne, dlatego autorzy postanowili stworzyć realną grę – odbijanie się od ścian, odczucie odrzutu po 9 pociskach i rozpędzanie się bokiem to tylko kilka przykładów realności tej gry. Gratką w tym wszystkim jest całkiem spory arsenał broni i dodatków.

[edytuj] Rozgrywka

Gra ma kilka trybów, a polegają one na wszystkim: skakaniu na dachy, zdobywaniu fragów, skakaniu po ścianach, ślizgach, skakaniu po dachach i wielu innych skillowych rzeczach (między innymi skakaniu po dachach) – oczywiście oprócz celu misji tylko nooby kładą bomby na BOMB (czasami jakiś Pro zdefiusuje taką bombę z nudów) i kradną flagi na CTF. Gracz ma wiele sposób na grę, ale i tak każdy gra LR300, bo M4A1 ma za mały fire rate. Kampiący noob spotka jak w każdej skillowej grze śmierć – Pro wyczuje go po drugiej stronie mapy, zrobi wślizg i przy okazji będzie w niego strzelał - oczywiście skillowe gry są zbyt szybkie, by taki noob w ogóle kogoś zabił, ale realizm...

[edytuj] Bronie

  • G36C – karabin zwany potocznie gejem, ponieważ ma celownik, który guzik daje – broń najczęściej używana przez noobów.
  • AK-103 – najmocniejszy karabin, niestety w ogóle nie używany przez wysoki rozrzut - nawet dwa strzały nie trafią w oddalonego przeciwnika, używany przez noobów grających za długo w CS'a. Czasami zastępuje również SPAS12.
  • Koch69 – pomijając historię dlaczego właśnie tak nazwano granatnik można powiedzieć, że ma dwa tryby - na daleki i krótki dystans, ponieważ brak rozłożonego celownika sprawia, że broń jest za ciężka, więc pociski wędrują znacznie niżej niż powinny. Nooby lubią nim kampić i zabijać swoich (ewentualnie siebie).
  • PSG-1 – snajperka, półautomatyczna – często używana przez sneaków znający każdą kampę, zabiera 97% HP przy dobrym trafieniu – więc można jeszcze upokorzyć wroga zabijając go z Glock18.
  • Remington SR-8 – broń Pro, niezbędnik kamperów, ogólnie zajCenzura1sta broń. Podobno da się tym trafić ślizgającego się gracza, ale to fartowne strzały. Ciekawostka: Zabija strzałem w rękę, a w nogę już nie - podobno bez nogi można jeszcze strzelać, a gracze nie potrafią trzymać pistoletu jedną ręką.
  • Negev LMG – najgorsza broń w grze, nawet od geja. Po 5 pociskach ma już cholernie wysoki odrzut, zaletą jest 90 pocisków i tłumik (po pierwsze to nierealne, by taka broń miała tłumik, a po drugie po co?). Nooby używają ich do rashowania i o dziwo coś tam zabijają.
  • M4A1 – tak jak w CS jeden z celniejszych karabinów, często grany z laserem, a po za tym nic specjalnego.
  • LR300ML – broń głównie wybierana przez Pro, której nie wytrzyma nawet gracz z hełmem; mimo niższej celności niż M4 ma większy fire-rate, przez co skillowi gracze są w stanie trafić dwie głowy zamiast jednej.

[edytuj] Dodatki

  • Tłumik – niby zmniejsza celność, niby zmniejsza odrzut, a tak naprawdę zmniejsza odgłos wydawany w czasie strzelania.
  • Laser – poprawia celność, oprócz M4A1 nie widać żadnych zmian.
  • Dodatkowe ammo – wiadomo, nooby z Negevem zawsze to biorą, bo „pescesz 270 amongu to sa malo”.
  • Apteczka – używana głównie przez dziewczyny, (no, ale 3/4 graczy ma dziewczęcy skin) by leczyć innych – jeżeli w Twoim teamie są sami Pro to minimum 1-2 mają ze sobą apteczkę.
  • Hełm – zbyteczny, i tak headshot cię zabije.
  • Kevlar – z jednej strony redukuje obrażenia, a z drugiej spowalnia regenerację wytrzymałości i zdrowia. Snajperzy tego nie używają, bo żyją tylko jednym mottem – „one shot – one frag”.
  • Google – Pozwalają lepiej widzieć w ciemność, ale nie widać czy ktoś jest z naszego teamu - dlatego używają go tylko nooby.

[edytuj] Granaty

  • HE – nic specjalnego, nooby się nim zabijają, a w przypadku Pro wybucha tuż przed twarzą nie zadając mu obrażeń, oczywiście zabijając wroga kilka metrów od niego. Niektórzy zabijają na dystans bawiąc się w artylerię.
  • Smoke – nooby zasłaniają nim całą mapę, dlatego są wyłączone na wszystkich serwerach.

[edytuj] Pistolety

  • DE - Desert Eagle – po aktualizacja słaba broń - jednak Pro wciąż nim zabija i wali heady.
  • Berreta 92FS – słaby pistolet, używany przez noobów.
  • Colt 1911 – niby super zastępnik DE, ale nikt nim nie gra ze względu na mniejsze DMG.
  • Glock 18 – w ogóle nie używany - półautomatyczny pistolet. Podobno najsłabsza broń w grze.

[edytuj] SMG/Shotgun

O dziwo możemy mieć i pistolet i smg i karabin, co doprowadza czasami graczy do apopleksji.

  • UMP – słaby, ale zmiana na tryb spam sprawia, że ma największą szybkostrzelność w grze.
  • MP5 – broń używana przez Pro, ogólnie dosyć dobra.
  • Uzi – bardzo duży odrzut, zabija wroga... śmiechem.
  • Spas12 – nikt tego nie używa, bo nawet na bliskie dystanse zabiera 12HP.

[edytuj] Nóż

  • Nóż – zawsze używany prze Pro, noob rashuje na przeciwnika z tą bronią – w efekcie ginie od headshota. Czasami Pro nim rzuca zabijając z dalekiego dystansu.

[edytuj] Noob w UrT

  • 1. Kampi.
  • 2. Chodzi z glockiem18.
  • 3. Kiedy jest bez kamizelki, to rusza się jak żółw zamiast wykorzystać większe ilości staminy.
  • 4. Kampi.
  • 5. Zabija drużynę granatnikiem...
  • 6. i siebie też.
  • 7. Będąc Blue na mapie DUST gra z M4A1, a po zobaczeniu LR300ML uważa posiadacza za noob'a.
  • 8. Kampi.
  • 9. Zamiast zdjąć kelvara pyta się „a czmu tag folno begam ;///” mając mało HP.
  • 10. Wyzywa Pro od aimbotów.
  • 11. Jako broń główną wybiera Uzi, mimo że równie dobrze może zagrać z M4A1.
  • 12. Rashuje Negevem.
  • 13. Nie potrafi zmienić wyposażenia, ale z czasem to odkrywa.
  • 14. Wspomniałem coś o kampieniu?
  • 15. Myśli, że ludzie robiąc ślizgi i odbicia od ściany mają dziwnego hackjump'a.
  • 16. Cała drużyna wyczekuje wrogów od bombsite – noob oczywiście rzuca „pro super grenejda”, który zabija jego cały team.
  • 17. Kiedy jest ostatni z teamu - kampi.
  • 18. Kiedy jest leczony strzela do medyka – „pseces mi se cos s pasgem szycia sztalo! Pefnie mi hape sabiera”.
  • 19. Nie używa E, bo „psecesz to rze iest cerfona renga osnaca tylgo sze sostalem tafiony” i cały czas chodzi na shift'cie „poniefasz frug mosze posnac mojom posycje”.
  • 20. Kiedy ma mało ammo NIGDY nie zmieni broni – to samo z przeładowaniem.
  • 21. Używając googli zabija swoich.
  • 22. Kampi.
  • 23. Kiedy jest trafiony jednym strzałem – wykrwawia się i bluźni na cały serwer „ja pepsze czo sa gupia gra!” lub „atmin cjoto ne sabiiai mne”, ewentualnie „fylonc haki nupsie”. Czasami również pisze „fytyfy czmu ja tace hape a inni ne? fyloncce cyty nopy”.

[edytuj] Pro w UrT

  • 1. Zabija cały wrogim team jednym HE granatem.
  • 2. Robi walljumpy i ZAWSZE trafia w głowę.
  • 3. Jeżeli Ty robisz walljumpy to on i tak ZAWSZE trafia w głowę.
  • 4. Nie zmienia wyposażenia max. broń na LR300ML i medkit.
  • 5. Przemieszcza się błyskawicznie będąc trafionym w nogę i mając jeden pasek HP (bardzo trudno znaleźć taki okaz ze względu na to, że Pro nie da się trafić).
  • 6. Rzucając HE granata na ślepo i tak cię zabije.
  • 7. To samo na większy dystans.
  • 8. Zabija nooba nożem.
  • 9. Tak, rzutem noża również.
  • 10. Kiedy BS jest zajęty i pika bomba on robi wślizg wbijając przy okazji 2 hs i dobija resztę.
  • 11. Tak, bomba sama się zdefiusuje, co ty noob jesteś?
  • 12. Leczy całe twoje HP w ciągu jednej sekundy (nawet jeżeli masz 1HP i krwawisz (tak, krwawienie też znika)).
  • 13. Zabija każdą bronią, łącznie z uzi i spas12.
  • 14. Na CTF zdobywa flagi tylko po to, żeby podnieść swoje ego (i słusznie) mając wynik 5 sek. na dużych mapach.
  • 15. Nie słychać go – nawet wtedy, gdy po prostu biegnie.
  • 16. Nie plantuje paki – robi to za niego noob.
  • 17. Jeżeli przypadkiem ma smoke zamiast HE - rzuca go i strzela przez niego (często nooby reagują wyzywaniem od haxów).
  • 18. Potrafi poprawnie używać googli.
  • 19. Jeżeli zabije kogoś z teamu to ten go przeprasza „sry ajm bloker, no szpecjal”.
  • 20. Nie przeładowuje nawet deagla, bo po co?
  • 21. Grając negevem robi sobie ogromny recoil, a kiedy atakuje wroga to i tak strzela same heady – oczywiście to wszystko, to ciągłe strzelanie z jednego magazynka.
  • 22. Zabija snajperkami no-scope.
Nasze strony
Przyjaciele