FANDOM

Kryzys Vocaloidów

Kryzys może dopaść każdego!

jak mam sróbić pjozzenke w wolakoidzie?? wpizuje suowa i nie robi sie!!!

Noob pytający na forum

Vocaloid – syntezator śpiewu produkcji japońskiej. Mówiąc po ludzku – program komputerowy, który zaśpiewa to, co mu napiszesz. Vocaloidy są dowodami na to, że śpiewać każdy może!

Historia edytuj

W zamierzchłych czasach, długo przed wojną kebabową, kiedy to Polską rządził Aleksander Kwaśniewski, a Czeczenia się wykrwawiała, znana firma motoryzacyjna o dumnej nazwie Yamaha Corporation postanowiła zatrudnić kogoś, kto mógłby zareklamować pewien najnowszy produkt. Jednakże ów ktoś nie mógł się znaleźć. Wtedy oto z pomocą przyszedł pracownik hiszpańskiego uniwersytetu, Kenmochi Hideki, który to miał stworzyć jeden z głównych modułów systemu odpowiadający za przetwarzanie sygnałów[1]. Yamaha bez wahania wykupiła całość projektu, czyniąc Hideki'ego ojcem Vocaloidów.

Pierwszym Vocaloidem była Hatsune Miku byli wydani w 2004 roku anglojęzyczny Leon i jego żeński odpowiednik Lola, o których mało kto dzisiaj pamięta. Yamaha, zachęcona sukcesami swojego silnika, postanowiła wprowadzić Vocaloid na swój rodzimy rynek – do Japonii. Tak więc niedługo potem wydano japońskie Meiko i Kaito.

Popularność na świecie edytuj

W Kraju Kwitnącej Wiśni, Vocaloidy cieszą się popularnością na tyle dużą, że robi im się koncerty. Na jutubie można zobaczyć nagrania z tymi pląsającymi tworami oraz szczęśliwym tłumem Dżapońców zajętym wymachiwaniem z pasją oczojebnymi pałkami. Reszta świata jednak patrzy na Vocaloidy jako kolejny niepotrzebny wymysł albo ciekawostkę. No chyba, że chodzi o tę dwunastoletnią część wykorzystującą vocaloidowe piosenki jako powabną oprawę filmików na YouTube nagranych starą Nokią.

Jak się je widzi w Polsce edytuj

Co to kCenzura2a jest?!

Statystyczny Polak po usłyszeniu i/lub zobaczeniu Vocaloida

Polacy byli podzieleni aż do kryzysu kanapkowego. I nie był to zwykły podział, jaki występował na świecie.

Przykładowe Vocaloidy edytuj

  • Hatsune Miku – najpopularniejszy Vocaloid w postaci uroczej dziewczynki, którą chyba wszyscy kojarzą. Patrząc na hentaie z jej udziałem, została ona dosłownie przerCenzura2na we wszystkie dziury;
  • lustrzane odbicia Rin i Len Kagamine;
  • GUMI;
  • MEIKO;
  • KAITO;
  • Megurine Luka.

Zastosowanie edytuj

  • tworzenie fandubów niskiej jakości;
  • publikowanie własnych bądź coverowanie piosenek;
  • próby zmuszenia japońskiego Vocaloida do śpiewania po angielsku;
  • przekonywanie emo (i nie tylko) do samobójstw[2]
  • wymuszanie na słuchaczach wizytę u laryngologa[3]

Przypisy

  1. Cokolwiek to znaczy
  2. [1]
  3. [2]