Wózek inwalidzki

Wheelchair rugby game 2

Prawidłowe zastosowanie. Widzimy pancerno-bojową odmianę wózka

Wózek inwalidzki – niezwykle szpanerski pojazd, umożliwiający uzyskanie w społeczeństwie specjalnego statusu. Znany z zawrotnych prędkości osiąganych na równi pochyłej. Dzięki dwóm kółkom, które mogą skręcać na raz w dwie przeciwstawne strony, wózek inwalidzki charakteryzuje się bardzo wysokim współczynnikiem skrętności. Dodaje on tyle punktów do szacunu, że wszyscy dookoła chcą ci usługiwać. Krótko mówiąc, będąc użytkownikiem wózka inwalidzkiego, rządzisz na dzielni i nawet drogi budowane są pod twoje widzimisię.

[edytuj] Bajery

Wózek inwalidzki może zostać wyposażony w różne hardcorowe szpanerskie bajery, jak np. automatyczne sterowanie, silnik elektryczny z nitro, płomienie na burtach, ostrza mieczy po bokach tylnych kół oraz rączki do popychania o ergonomicznym kształcie. Wózek inwalidzki posiada dwa duże koła od roweru, na które można zamontować specjalne terenowe opony i nie trzeba wymieniać na zimówki. Dzięki wyjątkowym cechom wózka można wyczyniać nim niesamowite drifty oraz akrobacje, a dodatkowo jest on składany. Dzięki tym niepowtarzalnym cechom wózek inwalidzki przewyższył już dawno najlepsze samochody marki Bugatti.

Crystal Clear app ksirtet To jest tylko zalążek artykułu o jakimś przedmiocie. Jeśli nie boisz się tego dotknąć – rozbuduj go (artykuł, nie przedmiot).

Nasze strony
Przyjaciele