FANDOM

Czlowiek z rowerem

Drogi bywają kręte i zawiłe...

Wędrowiec – osoba wykształcona, inteligenta, przebojowa, pełna uroku osobistego i optymizmu. Swe życie spędza na nieustannym przemieszczaniu się pomiędzy sklepami osiedlowymi. Często tym podróżom towarzyszy silna mobilizacja środków finansowych (o efektywności przewyższającej niekiedy kilkaset procent posiadanych sum).

Mentalność edytuj

Wędrowiec jest utożsamiany z mędrcem, który już dawno posiadł tajniki wszelkiej wiedzy. Ci nieustanni podróżnicy kultywują wiele obyczajów, mających im pomóc w lepszym zjednoczeniu z Matką Ziemią i środowiskiem, w którym żyją (między innymi zasypianie na ławkach i pod nimi; obejmowanie różnorakich obiektów, np. drzew; uprawianie jogi w miejscach publicznych). Wędrowcy żyją z drobnych datków, za które zawsze nabywają tylko to, co do życia niezbędne. Podobno opanowali metody pozwalające im dowolnie zmieniać stan świadomości toteż często można ich spotkać w ekstatycznym uniesieniu.

Filozofia edytuj

Wędrowcy zdają sobie sprawę z tego, że to dzięki nim na świecie utrzymuje się harmonia, gdyż są naturalną przeciwwagą dla kapitalistycznych świń, między innymi z Mikrosoft Korporejszyn. Religioznawcy porównują ich poświęcenie do ascezy mnichów buddyjskich i surowej dyscypliny Sufi razem wziętych. Taki tryb życia wymaga śmiałego porzucenia pogoni za pieniądzem, jakże charakterystycznej dla ludzi XXIw. Zamiast niej wędrowcy zyskują cenny czas, dzięki czemu ich filozofia i wymiana myśli rozwija się w niepowtarzalnym tempie. Układane przez nich zagadki (zawierające głębokie przesłanie) są porównywalne do proroctw wyroczni delfickiej i do rozwiązania wymagają błyskotliwego umysłu oraz szerokiej wiedzy ogólnej.

Cechy ogólne edytuj

Wiecznych Podróżników można rozpoznać po charakterystycznym wyglądzie (w przeciwieństwie do reszty hipokrytów, wędrowcy naprawdę wyznają zasadę, że liczy się charakter, a nie wygląd). Można ich także rozpoznać po oryginalnym zapachu, przypominającym woń świeżo zerwanego tytoniu i najszlachetniejszych drożdży.