Włochaty

Włochaty

Od lewej: czyjeś włosy, Billy, Pauluss, Jeż

Włochaty – polski zespół anarchopunkowy, powstały w 1987 w Szczecinie.

[edytuj] Historia

Włochaty z początku nazywał się Włochaty Odkurzacz, bo wszystkie zespoły w tamtym okresie nazywały się Dzieci Kapitana Klossa albo Kalesony Boga Wojny. Potem załoga usłyszała Crass i Conflict i odjęła sobie odkurzacz, aby nie być kojarzonymi z tą częścią ruchu punk, dla której szlagwortem był leżajski full. Włochaty to Pacyfista, nie mówi: żadnych granic ludzie jednoczmy się po c…a nam historia, ale mówi po polsku, choć nie kocha naszego kraju. Często ucieka przed skinheadami.

W 1991 Włochaty wydał kasetę na sprzedaż, na której narkoman miał dziewiętnaście lat, a Dumny Aryjczyk™ srał białym gównem.

W 1993 zespół zagrał w końcu w Jarocinie, choć z jednej strony naciskała policja, a z drugiej atakowali narodowcy. Jesienią tego samego roku został przekręcony przez szemranego wydawcę, który wydał kasetę z nagraniem koncertu ze zmienionym składem i tytułami.

W 1994 Włochaty wciąż nie chciał przeminąć i pod okiem Roberta „Zmiksuję każdy punkowy band” Brylewskiego nagrał eponimiczny album wspominkowy.

Nasze strony
Przyjaciele