Wehrmacht

Disambug Ten artykuł dotyczy niemieckiej organizacji. Zobacz też Wehrmacht (zespół).
Krzyzacy

Wehrmacht w natarciu. Operacja „Pustynna burza”

GermanTroops

Józef Tusk maszeruje z towarzyszami przez Warszawę

Miałeś dziadka w Wehrmachcie?

Pytanie twojego kolegi

Wehrmachtniemiecka organizacja pacyfistyczna. Oczywiście, historia wypaczyła troszeczkę jej funkcję, niemniej zrzeszała ona takie sławy, jak Gunter Tusck czy Papa Ratzi.

[edytuj] Powód egzystencji

Ogólnym celem Wehrmachtu było poparadowanie sobie troszeczkę w różowych i puchatych strojach, przy akompaniamencie bawarskiej muzyki ludowej, oraz wzajemne klepanie się po udach, i przekazywanie sobie niezobowiązujących podarków, jak np. króliko-kapcie.

[edytuj] Historia

Historia nie była łaskawa dla Wehrmachtu, gdyż zaraz po tym, jak ta organizacja przeprowadziła demonstrację na rzecz ratowania planktonu i kolonii owadów, zwanych turkuć podjadek, zostali przydybani przez SS, po czym miało miejsce nakłanianie do niecnych celów, to jest wojny. Mimo, iż Wehrmacht się nie zgodził, to jednak został zapisani w księgach jako wojenny nikczemnik. Cóż. Lajf is lajf.

[edytuj] Czasy współczesne

Obecnie, o przywrócenie dobrego imienia Wehrmachtu zażarcie walczy Erika Steinbach, znana również z tego, iż sprawa polska jest niezwykle bliska jej sercu. Mało kto wie, że to właśnie dzięki Wehrmachtowi znany humanista w latach 1939-1945 propagował w swoje idee oparte w znacznej mierze na nurcie pacyfizmu.

[edytuj] Struktury Wehrmachtu

  • Heer – zmechanizowane odziały akwizytorów, pukających do drzwi kolbami karabinów, oferując gazetki o końcu świata i nowym porządku.
  • Luftwaffe – miłośnicy akrobacji powietrznych, zajmujących się etatowo zrzucaniem ulotek propagandowych oraz paczek z pomocą dla potrzebujących.
  • Kriegsmarine – grupa projektantów mody pracująca pod wspólnym pseudonimem, szerzej znana z produkowania żagli do desek surfingowych notabli Rzeszy. Ich najsłynniejszym dziełem okazała się marynarka wojenna Adolfa. Znani są również z nietypowego sposobu spożywania wódki i piwa, zwanego U-bootem.
  • Afrika Korps – uwielbiają podróże po pustyni, pomagali tubylcom w kopaniu studni aryjskich, założyli organizację pomocy ubogim murzynom bantu Czerwony Hackenkreuz.
Nasze strony
Przyjaciele