Wesoły Kostek

Wk

W swej całej okazałości

Trafione nadziane!

Wesoły Kostek o toskafce

Dobry! Wesoły Kostek, moszna?

Słynne pozdrowienie Wesołego Kostka

Jak wyglądają orzeszki w tabliczce "nusbajsera"? Przez okienko.

Kostek uczy się u miszcza sucharków

Wesoły Kostek – czekoladowa kostka czekoladowej czekolady z czekoladowej reklamy czekolady czekoladowej. Ma nadzienie toskafkowe truskawkowe, zaś jego przyrodnia siostra żony brata jest z toffi. A jego kuzynka ma rodzynka. Jeździ pociągami bez biletu. Zazwyczaj wchodzi bez pozwolenia do innych wagonów i gra z ludźmi w Zgadnij kotku co mam w środku. Wita ludzi słowami Dobry, Wesoły Kostek, moszna?.

Ostatnio zajmuje się on śpiewaniem dla zakochanych. Ludzie podejrzewają go o to, że w przeszłości był księdzem – ilekroć kogoś się pyta jak się zwraca do żony kiedy dzieci już śpią, zawsze dostaje odpowiedź. Dodatkowo nigdy tego nie chce powiedzieć innym, uważając, że tego mu w telewizji nie puszczą. Śpiewa piosenkę „słodki mój orzechu...”, bo innej nie zna, ponieważ jest lekko tępy i kwadratowy. Ostatnio przybrał na wadze bo teraz dodają do niego więcej toskafek truskawek. Niedługo później przyznał się, że jest ciemny...tak na 65%. Jego ulubionym zajęciem jest przeszkadzanie Bogu ducha winnym ludziom oraz wpychanie się im w życie intymne. Wszyscy udają, że się przy nim dobrze bawią, ale robią to ze strachu, ponieważ jest gadającą kostką czekolady.

Centrarek To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny reklamy. Jeśli denerwuje cię przerywanie reklam filmami – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele