FANDOM

WCPREMIER

Wicepremier – spełniająca funkcję głównie reprezentatywną i/lub ministerialną wersja beta premiera. Wprowadzana do rządu na zasadzie testów by wyłapać wszelkie błędy w konstrukcji i zarządzaniu przed wprowadzeniem szczebel wyżej. Zazwyczaj wicepremier występuje w wielu wersjach, spośród których, do przyszłych wyborów wybierana jest ta najbardziej stabilna.

Działanie edytuj

Na wicepremiera najczęściej powołuje się szefa partii koalicyjnej, bądź też kogoś z mniejszości parlamentarnej. Wybór idealnego wicepremiera nie jest łatwy – należy pamiętać by był pracowity, był uczciwy, miał zapał i chęci w pełni zgadzał się z obecnym premierem i był jego oficjalnym podnóżkiem.
Z czasem jednak zdarza się, jak to bywa z aplikacjami w fazie testów, że wicepremier postanawia uchwalić coś sprzecznego z programem partii rządzącej. Należy wtedy użyć programu antywirusowego „teczka” który ujawnia kompromitujący kod źródłowy wicepremiera który to zostaje poddany natychmiastowej deinstalacji lub przeprogramowaniu. Czasami jednak buntują się wszystkie obecne w rządzie wersje wicepremiera co sprawia, że zwykła procedura nie przynosi efektu. Należy wtedy wdrożyć „obietnica bez pokrycia” która przywraca ostatnią stabilną wersję systemu.

Najbardziej znani wicepremierzy edytuj

Najważniejsze funkcje wicepremiera edytuj

Strohballen