FANDOM

Kotolik

Wierny kotolicki

Panie, a kiedy z tacą będą chodzić?

Pierwsze pytanie wiernego po wejściu do kościoła

Olaboga, Papieża szkalujo!

Wierny po przeczytaniu skierowanych do siebie artykułów na Nonsensopedii

Wierni (nazwa systematyczna – pasożytus rydzykus) – pasożytniczy podgatunek homo sapiens sapiens z rodziny rydzykae charakteryzujący się wiarą w jedno, tru, chrześcijańskie bóstwo, nazywane wśród wspomnianego gatunku niekiedy pieszczotliwie, a w szczególności w towarzystwie młodszych uczestników katolickiego prania mózgu, Bozią.

Nazwa systematyczna tego podgatunku pochodzi od jego odkrywcy – Ojca Tadeusza Rydzyka – znanego zoologisty polskiego który podobno wykorzystywał wspomnianych wiernych w celach badawczych[1].

Co niecharakterystyczne dla innych gatunków homo sapiens sapiens, wiernych od pingwinów dzieli jedynie cienka granica – zakony. Podobnie jak większość Polaków, wierni są spokrewnieni również z nosaczem sundajskim.

Wierni żywią się widokiem tacy w kościele, na którą kładą wszystkie swoje oszczędności, nawet w przypadkach niewymownego ubóstwa i braku pieniędzy na chleb. Nawet jeżeli nie przeszedł sakramentu święcenia, wierny zawsze będzie myślał, że jest spokrewniony z kościołem katolickim.

Cechy szczególne edytuj

Wiernych często charakteryzuje:

Przypisy

  1. A szczególnie młodszych przedstawicieli

Crystal Clear app Login Manager To jest tylko zalążek artykułu o ludziach. Jeśli masz coś wspólnego z daną kastą – rozbuduj go.

FSM Logo To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny religii. Jeśli sprawy transcendencji nie są Ci obce – rozbuduj go.