FANDOM

Ten artykuł znajdziesz na nowej Nonsensopedii [[pl:Wietnam|tutaj].

Wietnam
Stolica Amerykanie zniszczyli
Ludność 93 milionów osób, z czego połowa żyje w dżungli licząc na zabicie wroga
Język urzędowy wietnamski
Ustrój junta (trzeba się chronić przed jankesami) komunistyczna
Religia nie ma nikt na nią czasu
Waluta naboje

- Po ile bluza?
- Trzidzieci

Dialog z przykładowym Wietnamczykiem kupcem ze Stadionu Dziesięciolecia

Wietnam – państwo, a raczej państewko, gdzieś w południowo–wschodniej Azji. Słynie z komunisty Ho Chi Minha. W latach 19571975 miejsce ćwiczeń wojskowych dla żołnierzy USA, które zakończyły się dla nich nieciekawie. Co ciekawe, po odbyciu się w Wietnamie działań mających na celu wydobycie stamtąd ropy powstał w USA serial Drużyna A oraz postanowiono, żeby następnym razem napaść gdzie indziej.

Kuchnia edytuj

Kuchnia wietnamska jest ekstrawagancka i nadaje się tylko dla prawdziwych hardkorów osób gotowych na nowe doznania. Szczególną jej cechą są hot-dogi i jajka z żywą niespodzianką.

Wpływ na Polskę edytuj

Wietnamczycy odnieśli wielkie zasługi w rozwoju Stadionu Dziesięciolecia. Handel wymienny idzie im wspaniale także na warszawskich przedmieściach lub wsiach, np. Wólka Kosowska, Miłoszow. Słyną również ze sprzedaży wykwintnych dań w ekskluzywnych lokalach, głównie w Warszawie i Krakowie. Wietnam to kraj emigrantów, którzy stopniowo zaludniają Polskę aż do dnia dzisiejszego. Sądząc po tym, że Wietnamczyków w Wietnamie jest już przeszło 93 milionów (nie wiadomo, skąd się nagle tam tego wzięło), Polska będzie zaludniana jeszcze długo.

Crystal Clear app internet To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny geografii. Jeżeli kiedykolwiek widziałeś to miejsce – rozbuduj go.

Medaille1785 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny historii. Jeśli masz tyle lat, co Pai Mei – rozbuduj go.