Wigger

AliG-Harv.jpg

Ali G, najczarniejszy z białych raperów

Wigger (wigga, whigger, whigga) – czarny białas, osoba o jasnym kolorze skóry, pozująca na Murzyna.

[edytuj] Objawy

  • Po porodzie, zamiast płakać po „klapsie”, przygląda się piersiom pielęgniarki.
  • W okresie dojrzewania zaczyna interesować się czarnymi „fokami” lub czarnymi, ulicznymi i hardcore'owymi „gangstas”.
  • Robi sobie dredy albo warkoczyki.
  • Trzęsie płaskim tyłkiem, tak jak czarne siostry.
  • Nosi magnetofon na ramieniu, a w ręku ma pistolet.
  • Białym cziks mówi, że mają wielki tyłek (komplement zarezerwowany tylko dla czarnych).
  • Czasem w jego towarzystwie giną rowery.
  • Zdrajca rasy, który z białego robi się na czarnego. Coś jak Majkel Dżakson, tylko na odwrót.

[edytuj] Leczenie

Aby wyleczyć wiggera z bycia czarnym, można przyciąć mu włosy i ułożyć je w stylu „lizusa homoseksualisty”. Można także oskarżyć go o bycie poszukiwanym przez gliny, czarnym seryjnym gwałcicielem. Po tych zabiegach powinien się zorientować że jest biały, pokochać grę w szachy, znienawidzić czarnych i zacząć ubierać się w japonki i wełniane swetry.

[edytuj] Znani wiggerzy

[edytuj] Działalność przestępcza

Wszyscy biali uczestniczący w zamieszkach w Londynie byli wiggerami, co doprowadziło do negowania zamieszek jako rasistowskich.

[edytuj] Zobacz też

Crystal Clear app Login Manager.svg To jest tylko zalążek artykułu o ludziach. Jeśli masz coś wspólnego z daną kastą – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele
W innych językach