Winamp

Winamp – popularny program komputerowy służący do odtwarzania muzyki i filmów pościąganych z peer-to-peer. Program jest szeroko stosowany przez dzieci Neostrady, pokemony, emo, pustaki i inny syf, którego coraz więcej dzięki Neostradzie TP (jakby nie wiedzieli, że Windows Media Playera nie trzeba doinstalowywać, bo jest dostarczany razem z Windowsem).

[edytuj] Wydajność

Ten wspaniały odtwarzacz potrafi pożerać 20% zasobów z komputera wyposażonego w AMD Athlon 5000+ i 2Gb ramu, oraz uruchamia się ok 5s. Wartości te dotyczą dopiero co zainstalowanego Winampa na świeżutkim systemie, jednak po „doładowaniu” go najbardziej kozackimi skinami, zainstalowaniu setek do niczego nie służących wtyczek oraz dodaniu do playlisty całego dysku twardego (co jest częstą praktyką wśród ludzi go użytkujących) Winamp przyśpiesza do tego stopnia, że zmienia naszego blaszaka w prawdziwy superkomputer!

[edytuj] Jakość

Winamp charakteryzuje się wspaniałą jakością odtwarzanych utworów która zadowoli niejednego dzieciaka słuchającego muzyki na głośnikach komputerowych z Tesco za 19,99zł, metala/emo/punka gdzie muzyka to i tak tylko jedno wielkie zakłócenie, lub tępego dresa słuchającego ambitnego hip-hopu/rapu lub łupanki na swoich altusach 140 odziedziczonych po starym.

[edytuj] Ciekawostki

  • Winamp jest jedynym programem który był w stanie wykorzystać 100% mocy obliczeniowej naszego nowego, polskiego superkomputera Galera.
  • Jeśli zainstalowałeś właśnie paczkę najnowszych kodeków nie ciesz się zbyt szybko, po instalacji Winampa będziesz potrzebował 2 razy tyle żeby zmusić go do współpracy.
  • Po otwarciu niektórych sekwencji midi w Winampie znienacka pojawia się tekst piosenki.
Nasze strony
Przyjaciele