Wizje narkotyczne

Delicje

One też pomogą Ci ich doznać

Jedna pigułka cię powiększa, a druga sprawia, że jesteś mały jak mrówka

Diler o wizjach narkotycznych

Nagi Twój umysł u stóp pierwszej bramy do świata magii!

Mieszkaniec portali podczas powitania ciebie

Wizje narkotyczne – odmienne stany psychiczne, abstrakcyjne doświadczenia światów alternatywnych między iluzją a galaktykami. Wizje narkotyczne zbudowane są z domków z kaset VHS, zamieszkałych przez istoty pozaziemskie i Boga, którzy z kolei powoli rozbudowują swoje imperium pełne portali i dziwnych tuneli z kabli, kredek, a także dywanów.

[edytuj] Przebieg kolorowej przygody

[edytuj] Jak doznać wizji narkotycznych

Żeby doznać wizji narkotycznych, trzeba najpierw doznać stanu wejścia w inny wymiar rzeczywistości poprzez wejście przez portal między iluzją, a kosmosem. Z kolei do portalu między iluzją a kosmosem można dostać się przez portal między Ziemią, a warstwą ozonową i gwiazdami. Trzeba również doznać uczucia bycia w nowym wymiarze między trójkątami i innymi siedemdziesięciokątami foremnymi, szerokimi jak dwupiętrowe równoległoboki, a także przejść po schodach prowadzących do krainy pięćdziesięciokątów przyozdobionych liczbami wesołymi i złożonymi. Najlepiej jednak jest przejść drogą między czarną dziurą a dziurą ozonową.

[edytuj] Wycieczka

W wizjach narkotycznych podróżujesz po odmiennych stanach rzeczywistości od, kwadratowych kół w portalach ozonowych po tęcze w czarnej dziurze, wędrując po tych światach w portalach spotykasz ośmiorękich oraz dwunastonogich kosmitów potrafisz latać na płytach żelbetowych po głębi oceanu jedząc LSD i popijając crackiem, wdychając powietrze czujesz swoją dusze, słyszysz fale tektoniczne.

[edytuj] Jak przestać doznawać wizji narkotycznych

Żeby przestać doznawać wizji narkotycznych, trzeba wyjść z portalu między iluzją, a kosmosem, następnie przedostać się do starego wymiaru rzeczywistości, do którego z kolei można dojść ścieżką między satelitami. Następnie trzeba przelecieć między dziurą ozonową a gwiazdami z powrotem na Ziemię, a stamtąd już iść na pieszo szosą do rzeczywistości.

[edytuj] Skutki doznawania wizji narkotycznych

  • Stajesz się iluzjonistą;
  • Możesz się stać drugim Małyszem niczym Magik;
  • Możesz obudzić się bez ubrań, portfela…
  • …w nieznanym ci miejscu…
  • …po kilku dniach…
  • …oraz z nieznanego pochodzenia tatuażem.

[edytuj] Środki dzięki którym doznaje się wizji

Nasze strony
Przyjaciele