FANDOM

Dla wolontariuszy nie przewidziano wynagrodzeń pieniężnych, ale gwarantujemy im wspaniałą przygodę

Najbardziej kulturalna forma nazwania głupcem

Wolontariat – nieodpłatna praca świadczona na poczet nagród i pochwał dla urzędników. Rzadziej opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Najczęściej organizowane celem obsługi imprez.

Przyczyny takiej formy zatrudnienia

Organizacja wolontariatu świadczy o olbrzymiej pomysłowości organizatorów, którym udało się wpaść na pomysł, że istnieją ludzie, którzy będą pracować za darmo. Nie należy mylić tych osób z niewolnikami, gdyż osoby te dobrowolnie rezygnują z wynagrodzenia. Do przyczyn tej specyficznej formy zatrudnienia należą:

  • Konieczność zmniejszenia wynagrodzeń dla organizatorów – w przypadku, gdy płaci się za pracę;
  • Zbadanie, jak duży odsetek społeczeństwa lubi być okradany;
  • Sprawdzenie, kto nie jest wystarczająco wstydliwy, ażeby przyznać się znajomym do dygania za darmo.

Badania wykazują, że osoby uprawiające wolontariat charakteryzują się zwiększonym zrozumieniem dla złodziei.

Wolontariusze

Wolontariuszami najczęściej zostają młode osoby w wieku 16–25 lat, które uważają, że za nieodpłatną pracę zyskają nowe znajomości, dzięki czemu dostaną intratne posady w urzędach. Niektórzy szczęśliwi są skłonni dopłacić pracodawcom za możliwość wykonywania nieodpłatnej pracy – najczęściej poprzez zakup biletów komunikacji miejskiej, muzeów czy teatrów, koniecznych do wykonywania zadań.

Zdolności wolontariuszy

Osoby praktykujące wolontariat charakteryzują się nadludzkimi umiejętnościami dzięki którym:

  • Potrafią najeść się do syta i opłacić rachunki cennym doświadczeniem/, wspaniałą przygodą i wdzięcznością urzędników;
  • Bez chwili zastanowienia są gotowi oddać wszystko co mają;
  • Charakteryzują się miłosierdziem i zdolnościami wybaczania swoim złodziejom.

Cechy naboru

  • Kilkukrotnie przedłużany;
  • rozgłaszany w poważanych gazetach, takich jak np. Moje Miasto;
  • przypominający reklamę zabawek dla dzieci.

Polski Hydraulik wykadrowany To jest tylko zalążek artykułu o zawodach. Jeśli harujesz w tym zawodzie od młodości – rozbuduj go.