Wolontariat

Dla wolontariuszy nie przewidziano wynagrodzeń pieniężnych, ale gwarantujemy im wspaniałą przygodę

Najbardziej kulturalna forma nazwania głupcem

Wolontariat – nieodpłatna praca świadczona na poczet nagród i pochwał dla urzędników. Rzadziej opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Najczęściej organizowane celem obsługi imprez.

[edytuj] Przyczyny takiej formy zatrudnienia

Organizacja wolontariatu świadczy o olbrzymiej pomysłowości organizatorów, którym udało się wpaść na pomysł, że istnieją ludzie, którzy będą pracować za darmo. Nie należy mylić tych osób z niewolnikami, gdyż osoby te dobrowolnie rezygnują z wynagrodzenia. Do przyczyn tej specyficznej formy zatrudnienia należą:

  • Konieczność zmniejszenia wynagrodzeń dla organizatorów – w przypadku, gdy płaci się za pracę;
  • Zbadanie, jak duży odsetek społeczeństwa lubi być okradany;
  • Sprawdzenie, kto nie jest wystarczająco wstydliwy, ażeby przyznać się znajomym do dygania za darmo.

Badania wykazują, że osoby uprawiające wolontariat charakteryzują się zwiększonym zrozumieniem dla złodziei.

[edytuj] Wolontariusze

Wolontariuszami najczęściej zostają młode osoby w wieku 16–25 lat, które uważają, że za nieodpłatną pracę zyskają nowe znajomości, dzięki czemu dostaną intratne posady w urzędach. Niektórzy szczęśliwi są skłonni dopłacić pracodawcom za możliwość wykonywania nieodpłatnej pracy – najczęściej poprzez zakup biletów komunikacji miejskiej, muzeów czy teatrów, koniecznych do wykonywania zadań.

[edytuj] Zdolności wolontariuszy

Osoby praktykujące wolontariat charakteryzują się nadludzkimi umiejętnościami dzięki którym:

  • Potrafią najeść się do syta i opłacić rachunki cennym doświadczeniem/, wspaniałą przygodą i wdzięcznością urzędników;
  • Bez chwili zastanowienia są gotowi oddać wszystko co mają;
  • Charakteryzują się miłosierdziem i zdolnościami wybaczania swoim złodziejom.

[edytuj] Cechy naboru

  • Kilkukrotnie przedłużany;
  • rozgłaszany w poważanych gazetach, takich jak np. Moje Miasto;
  • przypominający reklamę zabawek dla dzieci.

Polski Hydraulik wykadrowany To jest tylko zalążek artykułu o zawodach. Jeśli harujesz w tym zawodzie od młodości – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele