Wydarzenia

Wydarzenia – sztandarowy program informacyjny Polsatu i Polsatu News, przed Światem według Kiepskich, którego głównym zadaniem od 6 czerwca 2008 jest rozpowszechnianie motywu strzałki (wcześniej była kula ziemska) w swoim logo. Program powstał na gruzach „Informacji”, brutalnie zniszczonych przez Tomasza Lisa.

[edytuj] Emisja

Codziennie o 18.50 i od poniedziałku do piątku o 15.50 Wydarzenia rozpoczynają swoją strzałkomanię. Na początku w czołówce występuje 1000 500 100 900 strzałek, główne w kolorze czerwonym i niebieskim. Pokazuje się prezenter/prezenterka który mówi <tu należy wstawić dzień tygodnia, datę, imię i nazwisko prezentera>, witam państwa i zapraszam na Wydarzenia!. Nieustanne popularyzowanie strzałki trwa od 6 czerwca 2008 czyli dokładnie w przeddzień EURO 2008.

[edytuj] Studio

Studio to jedna wielka strzałka, która kosztowała kilkaset miliardów rubli. Nieco dalej przed wielkimi, szklanymi, nietłukącymi się wrotami, jest pół strzałki przeznaczone dla Sportu w Polsacie News. Po Wydarzeniach następuje Sport, który kontynuuje swój strzałkowy proceder. Potem jest Pogoda, która wszystko prezentuje w wyżej wymienionym sposobie.

Nasze strony
Przyjaciele