Wymiennicy

Replacements

Rodzinka w komplecie

Harmonia albo ból, dzieci!

Dick Daring i tygrys Prążek mówili o harmonii

Słownik definiuje Toddliwość jako: słodkość, fajność i bycie choćby w małym stopniu takim jak Todd.

Todd Daring mówił o Toddliwości

Wymiennicy (ang. The Replacements) – serial animowany puszczany na Disney Mennel. Od 2006 roku poraża nas swoim zabójczym humorem i głębią treści edukacyjnych.

[edytuj] Fabuła

The-replacements-disney04

Riley poznała jakieś fajne ciacho

Fabuła tego wiekopomnego utworu komediowego nie jest łatwa do opisania w kilku zdaniach, ale mimo tego spróbuje się podjąć tej arcytrudnej sztuki. A więc dwójka sierot: Riley i Todd znajdują w komiksie ogłoszenie firmy Fleemco, wysyłają do nich kilka dolców, a w zamian dostają ojca kaskadera i matkę tajną agentkę. Prócz wyżej wymienionych sierotki za friko biorą sobie od Fleemco dwa telefony z sieci FleemTel. Telefony nie są zwykłe, gdyż każdy z nich ma nielimitowane rozmowy i tajny klawisz do rozmawiania z Konradem. Konrad wymienia im każdą osobę, którą tylko zapragną na nową pod pretekstem zmiany pracy.

[edytuj] Bohaterowie

Todd 1 (1)

Todd we własnej osobie

  • Todd Daring – bardzo bogata i ciekawa postać. Kilkunastoletni rudzielec z kiepskimi ocenami i brakiem wyobraźni. Stara się zarobić na wszystkim co popadnie, kiedyś nawet sprzedawał wymiany do Fleemco za 5 dolców przez co prawie wpadł, kiedy indziej sprzedawał kupony na loterię nie robiąc losowania; wtedy akurat wpadł i to porządnie. Mimo że pod koniec odcinka dostaje porządny morał, to nie uczy się na błędach, wszystko przychodzi mu łatwo i tak samo odchodzi. Jego wymiany służą tylko zaspokajaniu prywatnych zachcianek. Uważa się za przystojnego, zabawnego i cwanego, ale nic na długą metę mu nie wychodzi nie licząc urody, bo tej wcale nie ma.
  • Riley Daring – starsza siostra Todda i niezwykle mądra postać. Kilkunastoletni rudzielec z dobrymi ocenami, chęciami do pracy i zapasem upokorzeń. Uważa się za poważaną postać, ale przyciąga wyłącznie dziwaków. Myśli, że chodzi z najprzystojniejszym chłopakiem w szkole, bo spojrzał na nią. Gra z nim w baseball. Stara się robić wszystko rozważnie i dojrzale, ale odpada, gdy Todd ją w coś wkręci. Bez przerwy zadręcza rodzinę swoimi banalnymi problemami. Ma obsesję na punkcie jednorożców i filmu „Majestatyczny koń”. Posiada niezwykłą zdolność ćpania cukru. W różnych odcinkach ma inny wystrój pokoju: pościel w tęczę i jednorożce, dodatki z Majestatycznego Konia albo duperele z Dustinem Dreamlakiem.
  • Agent Ka – niezbyt znacząca postać mająca wpływ na akcję niezwykle rzadko. Riley często nie wytrzymuje bredni jakie wygaduje jej matka czyli agent Ka. Z zawodu tajna agentka co jakiś czas znika czyli wtedy kiedy dostaje jakieś zamówienie. Ogólnie postać pozytywna i tajemnicza.
  • Dick Daring – autorzy serialu dzięki świetnemu poczuciu humoru stworzyli postać niezwykle błyskotliwą jaką jest kaskader Dick. W serialu odgrywa rolę męża Agentki K i ojca dwójki rudzielców. Jest przykładnym ojcem, obywatelem i dżentelmenem. Na życie zarabia ryzykowaniem życia w ekstremalnych sytuacjach takich jak skok przez palące się obręcze nad basenem z wodą, w którym pływają elektryczne węgorze.
  • Konrad Fleem – szef firmy Fleemco, wymienia bohaterom ludzi
  • Autko – inteligentny samochód Agentki K. W wolnym czasie bije Dicka Daringa, wozi Agentkę K. na misje, doradza mieszkającym w pobliżu ludziom lub obraża się na kogo popadnie.

Nasze strony
Przyjaciele