FANDOM

Xayoo kiedyś

Xayoo kiedyś…

Xayoo teraz

…niegdyś…

AT-cm 305971454-preview

…i teraz z Edwardem

We tam pal gumę

Słynny tekst Marcina

Xayoo (właść. Marcin Majkutas Majkut) – patostreamer na platformie Twitch.

Początki edytuj

Świat po raz pierwszy usłyszał o Marcinie, kiedy dołączył do profesjonalnej drużyny e-sportowej League of Legends, jednak został wyrzucony przez to, że był zbyt słaby wolał spróbować swoich sił w streamowaniu, ponieważ mógł w ten sposób więcej zarabiać.

Xayoo wybił się na graniu w Minecrafta jCenzura2u innego streamera. Jego streamy na początku polegały na darciu ryja i graniu w konkursie z widzami o to, kto najwymyślniej obrazi użytkownika wspomnianego wcześniej. Główną wygraną była atencja chatu i tak zwane „dymy”.

Kariera edytuj

Pomimo tego, że jego widzom nadal nie znudził się słynny dwuliterowy ciąg znaków, Xayoo postanowił urozmaicić swoje streamy. Teraz gwoździem programu było tylko darcie ryja (z reguły) bez wyzywania Norberta (innego streamera, nie lubią się, ponieważ mają urodziny w tym samym dniu i Xayoo oskarżył go o plagiat). To wtedy powstały najgorsze buildy przez które tysiące silverów przegrywało rankedy najciekawsze pomysły, takie jak AP Rengar, czy AP Ashe.

Rewolucja YouTube'owa nastąpiła, kiedy niejaki Pixelguyworld zaczął pożyczać fragmenty jego streamów i umieszczać je na YouTube. Teraz Marcin ma własny kanał na YouTube, który prowadzi razem z Pixelem (tym z ery wcześniej). Xayoo wydaje się być spokojniejszy i poważniejszy. Najprawdopodobniej ociepla swój wizerunek przed zmienieniem swojej grupy docelowej z 12-latków na 8-latków w celu zwiększenia zarobków poszerzania horyzontów.

Kontrowersje FameMMA edytuj

Pod koniec 2018 odwieczny przeciwnik Xayoo, DisStream, wyzwał Marcina na trzecią edycję FameMMA. Marcin początkowo zażądał 300–500 tys. za walkę. Gdy Norbert zapewnił mu tę kwotę, zrzekając się swojego zarobku z walki, Xayoo zrobił pCenzura2lenie o Chopinie poważny stream kończący całą aferę. Xayoo mówił, że jest świadom tego, że jeżeli stanąłby do walki, przegrałby z kretesem. Na tym samym streamie zakończył również oficjalnie wyzywanie Disa, tym samym zabijając JD.

Ciekawostki edytuj

  • Marcin ma luźne relacje z matką. Uratował ją przed pasikonikiem bardzo trującą modliszką. Mimo, że walkę wygrał Xayoo, to bitwa trwała długo. Podjął wiele taktyk – pryskanie lakierem do włosów, rzucanie poduszkami, czy darcie mordy.
  • Xayoo 2 razy występował w Loży Szyderców na FameMMA, raz z Isamu, Nitrem i Medusą, a drugi raz z Parisem Platynovem, gdzie zwyczajnie śmiał się z innych. Jednak gdy doszło co do czego, to stwierdził, że bicie się jest 20IQ (gdy wysyłał swoje reflinki do widzów, żeby oglądali lożę, bicie było 200 IQ).
  • Xayoo jako jeden z niewielu streamerów przyznaje, że robi to wszystko dla pieniędzy.