FANDOM

XBOX

Pierwotne logo Specjalnej Edycji z pierwotną nazwą

Xbox (z ang. Xpudło) – konsola produkcji Microsoftu od 15 listopada 2001 roku. W założeniu miała instalować w mózgu posiadacza implant wywołujący uwielbienie Billa Gatesa i Jego Imperium, ale podobnie jak w przypadku Windowsa jedynie 0,1% społeczeństwa jest w stanie pozwolić sobie na zakup tego wspaniałego sprzętu, bądź otrzymać go na komunię. Natomiast ci nieliczni, szczęśliwi nabywcy najczęściej stosują Xboksa jako magiczna skrzynkę, z której wydobywa się gra. Po użyciu Xboksa higiena użytkownika diametralnie spada, gdyż delikwent nie ma na nią zwyczajnie czasu.

Gry na Xboksa edytuj

Fat Guy Destroys Xbox

Fat Guy Destroys Xbox

Typowy dzień typowego pr0 na Xbox'ie

  • Halo – Gra FPS polegająca na ownowaniu noobów po sieci. Niektórzy przebąkują o tym, iż istnieje też tryb single, ale kto by ich tam słuchał. Popularna wśród posiadaczy Xboxa i tylko wśród nich. Wymaga połączenia z internetem oraz subskrypcji do Xbox Live, a także paczki suchego makaronu i dwudniowej jajecznicy.
  • Pong – Zaawansowany graficznie tenis. Gra ta stała się rynkowym hitem, mimo tego, że zużywała 100% możliwości Xboksa i trochę lagowała.
  • Adventure – Najczęściej dołączana do pakietu startowego ( to znaczy zanim nie wykupisz całego sklepu , dodatkowych dżojstików, lepszych głośników, i masy innych zupełnie niepotrzebnych rzeczy ). W grze chodzi o jak najszybsze wypocenie sie poprzez skakanie,schylanie,trzęsienie tyłkiem. Dodatkowo gra robi ci zdjęcia i to w momencie gdy akurat poprawiasz fiuta. By urozmaicić grę można wybrać jaką osobą się gra, bądź dostawać nagrody za to,że dopłynąłeś pontonem lub zatamowałeś wszystkie dziurki w akwarium.

Specyfikacja techniczna edytuj

W skład każdego Xpudła wchodzą następujące elementy:

  • Chomik z kołowrotkiem, taktowanie 10 Hz + paczka żywności dla gryzoni.
  • Silnik na węgiel + do każdego zestawu 200 kg węgla gratis + łopatka.
  • Kilogram margaryny RAMA.
  • Stacja dyskietek 8-calowych.
  • Adapter, potrzebny do nowszych gier, wydawanych na kasetach dźwiękowych.
  • 2x joypad podprowadzony z PlayStation.
  • Czerwona lampka, która nocą doprowadza do jasnej cholery.