Yo-Laos!

Yolaos

Zespół w niecałej okazałości

Yo–Laos! – polski zespół muzyczny tworzący muzykę disco polo.

[edytuj] Historia

Czterem kolegom ze szkoły średniej na jednej z lekcji było bardzo nudno, więc zaczęli żartować z zespołów discopolowych. A po chwili jeden z nich zaproponował założenie takowego. Reszta była entuzjastycznie nastawiona do tego pomysłu, więc rozpoczęli pisanie tekstu pierwszej piosenki. 15 minut później treść była skończona, ale dopiero kilka dni potem została dopracowana.

[edytuj] Geneza nazwy

Zespół ogłosił wybory na nazwę, więc znajomi zaczęli zgłaszać kandydatury. Nazwy takie jak Aureliusz, The Boorax, Depeche Modem, Jolaos przeszły do finału. Ta ostatnia została wybrana jako najlepsza, więc po przekształceniu stała się nazwą bandu – Yo–Laos!.

[edytuj] Pierwszy utwór

Pierwszy utwór zaczął być nagrywany (i to od razu z teledyskiem). Podkład muzyczny niestety ukradli z „Meaning of Love” Depeszy. Złodzieje. Mimo to działają dalej. Piosenka została nazwana „Dziewczyno z remizy”. Opowiada ona o miłości podmiotu lirycznego do dziewczyny, którą poznał na dyskotece w remizie.

[edytuj] Pierwszy album

W 2007 r. wydali pierwszy album YO! EP. Tracklista:

  • Dziewczyno z Ibizy – 5:59
  • Dziewczyno z remizy – 3:30
  • Baby Baby – 6:38
  • Dziewczyno dziewczyno – 6:37
  • Dziewczyno hej! – 6:24
  • Lato kończy się dziewczyno – 5:00

[edytuj]

Nieoficjalnym sponsorem grupy jest producent piwa Ambrosius. Jednak na stronie zespołu można zobaczyć zdjęcie, w którym dwóch członków pije Żubr.

[edytuj] Linki zewnętrzne

Nasze strony
Przyjaciele