Yoko Ono

Yokoono

Yoko Ono w kwiecie wieku

Oiaaaooo! Ooooaaaooio! Oaaaaaaaioo! Aaaaaoiaaaaaaooo!

Yoko Ono na scenie

Yoko Ono to Blad!

Typowy fan The Beatles o Yoko Ono

Yoko Onojapońska artystka, „piosenkarka”, satanistka, feministka, działaczka na rzecz pokoju, wegetarianka i kij wie co jeszcze. Jej największym życiowym osiągnięciem było zawarcie związku małżeńskiego z Johnem Lennonem.

[edytuj] Biografia

[edytuj] Lata 60

PtrPG

Yoko Ono podczas swojej podróży poślubnej

Życie Yoko Ono rozpoczyna się w połowie lat 60. XX wieku. Wszystko zaczęło się od spotkania z Johnem, mniej więcej w tym właśnie czasie związali się ze sobą. Artystka bardzo zmyślnie wykorzystała u Lennona fascynację kulturą Wschodu i ruchami hippisowskimi. Była silnie związana z grupą artystyczną Fluxus, czyli grupą ludzi niewiedzących co ze sobą zrobić, jak to zrobić i kiedy to zrobić. Pod koniec lat 60. Yoko i John podczas swojej podróży poślubnej pod przykrywką akcji pokojowej urządzili w łóżku siedmiodniową orgię. Należy także wspomnieć, że Yoko dosyć szybko zaczęła knuć plany powolnego zniszczenia The Beatles, co zaowocowało w 1970 rozpadem zespołu.

[edytuj] Lata 70

W latach 70 artystce wmówiono, że jest współtwórcą płyt wydawanych przez Lennona. W tym czasie stworzyła również kilka chałowatych filmów. W tych latach bardzo dobrze dbała o to, żeby Beatlesi się nie reaktywowali.

[edytuj] Lata 80

John Lennon zostaje zamordowany 8 grudnia 1980 roku. Yoko również się tu kończy.

[edytuj] Czasy współczesne

Yoko Ono odkrywa korzyści finansowe związane ze śmiercią byłego męża i wydaje kilka książek o Johnie Lennonie.

[edytuj] Ciekawostki

  • Yoko Ono wciąż żyje.
  • To ona zniszczyła Beatlesów.
  • Yoko Ono i John Lennon to sataniści. Dowodem na to jest demoniczne przesłanie w puszczonej od tyłu piosence Revolution 9 skomponowanej przez Johna, Yoko i Harrisona – jego nie wińcie, on nic nie wiedział.
Nasze strony
Przyjaciele