Zębacz pasiasty

Lysekil-Havetshus-Seewolf

Zębacze pasiaste też padają na płetwowe kolana z powodu zanieczyszczeń. Wstydźcie się ludzie!

Zębacz pasiasty – zębata, pasiasta rybka słonowodnolubna. Zębacz pasiasty jest znienawidzony, ponieważ rybka, która nas jedzie w grach typu jedz rybki, żeby rosnąć, przypomina tego groteskowego (czyli brzydkiego) czegoś. Zębacze pasiaste jedzą wszystko, co ma kolce, pancerz, nie przekracza pół metra, no i było by dobrze, gdyby z mięsa coś się złapało. Jeśli jadłeś kiedyś coś „lobo” to znaczy, że jesteś zamieszany w śmierć zębacza. Z powodu bezrobocia tych ryb nie stać ich na porządny dom, więc żyją w mule i skałach.

[edytuj] Wygląd

Zębacz rośnie do 1 metra i waży jakieś 20kg, typowy kurdupel. Zębacz ma duże zęby do gryzienia i małe zęby do żucia, ma też oczy i skrzela. Ryby te mają albo szarozieloną albo czarną albo niebieską skórę i czarne lub żygoniebieskie paski. Mają łeb podobny do dzieciaków w Halloween.

[edytuj] Co mamy z tego, że żyć im dajemy

Jedyny pożytek z zębacza to mięso. Jest białe i jędrne. Smakuje jak but z firmy „Wiejskie ziemniaczki”, w którym akurat coś zdechło.

Crystal Clear app virus detected 2 To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny biologii. Jeśli się nie brzydzisz – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele