Zaginięcie Ethana Cartera

Tvoec

Tylko dla dorosłych (sarkazm)

Uwaga, będę słodził! Debiut The Astronauts, jest przemyślany, świeży i zaskakujący. Chmielarz i przyjaciele zręcznie zabawili się formułą gry przygodowej, a dzięki kilku trikom nijak nie widać, że ich tytuł wyszedł spod raptem ośmiu klawiatur

Papkin z CDA przyznaje się do łapówki

Brak mi słów, naprawdę brak mi słów. Takiego szajsu nie widziałem dawno. Pięć godzin przy przygodówce, tego jeszcze nie grali

Użytkownik GOL-a o TVoEC

The Vanishing of Ethan Carter (pol. Zaginięcie Ethana Cartera, według Tłumacza Google Znikający Ethan Carter) – pierwszoosobowa mhrrroczna przygodówka, stworzona przez polskie (!!!) studio The Astronauts[1] pod wodzą Adriana Hmjelaża Chmielarza, który znany jest z Bulletstorma.

[edytuj] Fabuła

W grze wcielamy się w posiadającego zdolności paranormalne (jakże by inaczej) detektywa Paula Prospero, który stara się rozwikłać zagadkę tajemniczego zniknięcia małego chłopca (czyli Ethana Cartera, swoją drogą nie mogli dać mu bardziej polskiego nazwiska, np. Dupczyfurtka?).

[edytuj] Rozgrywka

Rozgrywka toczy się w rozległym, otwartym świecie i cechuje się dużą dozą udawaną nieliniowością, pozwalając na swobodę eksploracji w poszukiwaniu kolejnych ciał tropów. W mechanice rozgrywki zastosowano wiele unikalnych rozwiązań, wykorzystanych tylko 2461489 razy. Przemierzając posępne tereny doliny Red Creek (dlaczego nie Zadupia?), nasz protoplasta (nie wiesz co to znaczy !) wykorzystuje swe zdolności, kontaktując się ze zmarłymi, doświadczając wizji i odwiedzając alternatywne wersje rzeczywistości.

[edytuj] Grafika

Wysokiej jakości oprawę graficzną gry stworzono przy pomocy robienia zdjęć kamieniom Unreal Engine 3, posiłkując się technologią przetwarzania zdjęć lokalnej wsi w cyfrowe obrazy.

Przypisy

  1. Skoro polskie, to dlaczego nie Astronauci Kosmonauci?

Crystal Clear device joystick To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele