Zając

Âne vu de face (juin 2005)

Praprzodek zająca

Заяц! Ну, погоди!

Wilk o zającu

Zajączwierzę, które ze względu na ośle uszy należy do ssaków. Jest dość powszechnym stworzeniem, ponieważ zdolność do rozmnażania odziedziczył po swoim starszym kuzynie króliku. Głównym bohater pewnej rosyjskiej kreskówki.

[edytuj] Cechy

Zające żywią się marchewką, przez co są tępione jako szkodniki przez farmerów. Jest też jednym z głównych celów polowania i nie za bardzo może liczyć na pomoc innych zwierząt. Jak mawiał staropolski poeta: Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły. Nawet czarownicy voodoo wolą używać do czarów miłosno-erotycznych, króliczych, zamiast zajęczych łapek.

[edytuj] Ustawka

Często FBI i Borowiki znajdują zmasakrowane królicze wioski. Liczne raporty koronera i sekcje zwłok wskazują na jednego sprawcę – zająca. Jednak sprawa ta jest totalnie olewana nawet przez Greenpeace, gdyż nie stanowi to żadnego zagrożenia dla rasy królików z powodu ich epickiej zdolności do reprodukcji. Nawet Królik Bugs po takim incydencie nie wypowie sławetnego: To oznacza wojnę.

Crystal Clear app bug To jest tylko zalążek artykułu o zwierzętach. Jeśli należysz do świata zwierząt – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele