Zakrzywienie czasoprzestrzeni

Zakrzywienie cz-p

Pan Wiesław z Drohobycza zakrzywiający czasoprzestrzeń za pomocą studzienki ściekowej

Zakrzywienie czasoprzestrzeni – efekt nagięcia praw fizyki na potrzeby filmów science-fiction (bardziej fiction niż science). Zakrzywienie spowodowane jest zmianą w strukturze wszechświata.

[edytuj] Efekty uboczne

Jednym z ubocznych efektów zakrzywienia czasoprzestrzeni są teleportacje spowodowane zetknięciem się dwóch miejsc odległych przestrzeni w jednym czasie, gdzie obiekty na styku dwóch przestrzeni są niejako wessane do innego miejsca.

[edytuj] Wywoływanie zakrzywienia

Duże ilości alkoholu wspomagają ten proces. Teleportacji można doświadczyć na sobie wypijając 3 wina marki „Beczka leśna” i próbując dojechać autobusem nocnym do domu. Doświadczymy wtedy niespodziewanej teleportacji, znajdując się nagle w autobusie o innym numerze, w zupełnie innym miejscu niż się tego spodziewaliśmy, być może także w innym ubraniu oraz z blizną na plecach.

[edytuj] Teoria

Na początku nie było nic. Potem był Wielki Wybuch i pod jego rozkazem czas i przestrzeń, wiecznie skłócone, postanowiły się zjednać w celu zamieszania w głowach współczesnych fizyków. Nazwano tą mieszankę czasoprzestrzeniom. Według mądrych ludzi istnieje możliwość zakrzywienia czasoprzestrzeni swoją masą. Tak, właśnie w tym momencie, siedząc i leniąc się przed kompem, zakrzywiasz czasoprzestrzeń! Efektem tego jest zmiana szybkości płynięcia czasu. Co ciekawe, istnieje wręcz możliwość cofnięcia się w czasie, tak więc jedz więcej i tyj, a może w przyszłości będziesz w przeszłości! Niestety nie istnieje jeszcze możliwość kontroli tego, więc nie przesadź, bo jeszcze się przeniesiesz do epoki dinozaurów. Lecz spokojnie, grupa najwybitniejszych naukowców naszej ery już nad tym pracuje.

[edytuj] Zobacz też

Crystal atomic To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny fizyki. Jeżeli wiesz dlaczego elektrony w kablu poruszają się odwrotnie do przepływu prądu – rozbuduj go.

Nasze strony