FANDOM

Zakrzywienie cz-p

Pan Wiesław z Drohobycza zakrzywiający czasoprzestrzeń za pomocą studzienki ściekowej

Zakrzywienie czasoprzestrzeni – efekt nagięcia praw fizyki na potrzeby filmów science-fiction (bardziej fiction niż science). Zakrzywienie spowodowane jest zmianą w strukturze wszechświata.

Efekty uboczne edytuj

Jednym z ubocznych efektów zakrzywienia czasoprzestrzeni są teleportacje spowodowane zetknięciem się dwóch miejsc odległych przestrzeni w jednym czasie, gdzie obiekty na styku dwóch przestrzeni są niejako wessane do innego miejsca.

Wywoływanie zakrzywienia edytuj

Duże ilości alkoholu wspomagają ten proces. Teleportacji można doświadczyć na sobie wypijając 3 wina marki „Beczka leśna” i próbując dojechać autobusem nocnym do domu. Doświadczymy wtedy niespodziewanej teleportacji, znajdując się nagle w autobusie o innym numerze, w zupełnie innym miejscu niż się tego spodziewaliśmy, być może także w innym ubraniu oraz bez nerki.

Teoria edytuj

Na początku nie było nic. Potem był Wielki Wybuch i pod jego rozkazem czas i przestrzeń, wiecznie skłócone, postanowiły się zjednać w celu zamieszania w głowach współczesnych fizyków. Nazwano tą mieszankę czasoprzestrzeniom. Według mądrych ludzi istnieje możliwość zakrzywienia czasoprzestrzeni swoją masą. Tak, właśnie w tym momencie, siedząc i leniąc się przed kompem, zakrzywiasz czasoprzestrzeń! Efektem tego jest zmiana szybkości płynięcia czasu. Co ciekawe, istnieje wręcz możliwość cofnięcia się w czasie, tak więc jedz więcej i tyj, a może w przyszłości będziesz w przeszłości! Niestety nie istnieje jeszcze możliwość kontroli tego, więc nie przesadź, bo jeszcze się przeniesiesz do epoki dinozaurów. Lecz spokojnie, grupa najwybitniejszych naukowców naszej ery już nad tym pracuje.

Zobacz też edytuj

Katomic To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny fizyki. Jeżeli wiesz dlaczego elektrony w kablu poruszają się odwrotnie do przepływu prądu – rozbuduj go.