Zambia

Zambia
Stolica Bez sęsu.
Król Król Lew
Hymn God shave the Queen
Ludność Za dużo o liczbę demokratów
Język urzędowy Izi inglisz
Ustrój Zamordyzm demokratyczny
Religia kanibalizm
Waluta 1 kość

Zambia – jedno z wielu afrykańskich mocarstw, z telepatycznym dostępem do morza oraz siecią wirtualnych autostrad. Ludność to głównie osobnicy w żałobnym kolorze z frędzelkami na głowie.

[edytuj] Podział administracyjny

Kraj podzielony jest na parki narodowe i rezerwaty.

Crystal excel Autor tej sekcji wpisał tu raptem parę słów. Jeżeli denerwuje Cię takie postępowanie – rozwiń ją.

[edytuj] Ustrój

Pudzian cynaaaaaaaaaaaa

Pudzian podczas zawodów strongmenów w Zambii

Zambia jest republiką prezydencką co oznacza, że wszystko jest sprawą prezydenta, bo on jest osobą publiczną. Kiedyś w Zambii panowała jedna jedynie słuszna partia, ale po paru latach powstała druga i teraz trzeba zastanowić się dwa razy, zanim coś się powie. Konkretyzując, Zambia jest rajem na ziemi, w którym już dawno zlikwidowano problem otyłości, wraz z częścią populacji, a wszyscy otrzymują to czego im potrzeba, pod warunkiem, że jest to kulka w łeb.

[edytuj] Infrastruktura

W państwie znajduje się optymalna ilość zbiorników wodnych i rzek a stan dróg, i transportu jest idealny nie pozostawiając niczego do życzenia. Osoby kwestionujące ten fakt zostają najpierw trochę przeciągnięte po asfalcie, a potem podtopione, aby mogły osobiście przekonać się, jak bardzo błądziły.

[edytuj] Sytuacja w kraju

Rząd, rozumiejąc podniosłe znaczenie szkolnictwa wyższego i niższego, nie buduje żadnych szkół i uniwersytetów, gdyż głównie tam rodzą się głupie myśli w stylu a może by tak wolne i demokratyczne wybory, hę?. By zapobiec rozwojowi edukacji rząd Zambii zamierza importować nauczycieli z Polski (patrz polityka zagraniczna).

[edytuj] Sport w Zambii

Podobno pewien Zambijczyk w ciągu roku strzelił 107 goli, co oznacza, że we współczesnych czasach byłby lepszy od Messiego. Byłby bo w 1907 roku były inne zasady kopania w gałę.

Nasze strony