Zapytaj Beczkę

Gonciarz

Wóz albo przewóz…

Zapytaj Beczkę – ukazujący się strasznie nieregularnie na tej rurze program typu pytania i odpowiedzi, prowadzony przez niegdysiejszego gwiazdora Polsatu Krzysztofa Ibisza Gonciarza. Program ten ma na celu udowadnianie, że w Internecie nie ma głupich pytań, tylko są same głupie filmy.

[edytuj] Co poruszane jest w Z. B.?

W tym programie pan Gonciarz porusza wiele tematów głównie dotyczących natury egzystencjalnej, do najpopularniejszych należą między innymi:

  • Co zrobić żeby bita śmietana w deserze z koroną nie opadała i miała piękny wzór?
  • Czemu oscillococcinum nazywa się oscillococcinum?
  • Dlaczego w TV puszczają samo gówno?
  • Czy masturbacja to rękoczyn czy rękodzieło?
  • Gdzie kupię globus Polski?
  • Lubisz masło?

I wiele innych, których zadało ponad 5 gimbazylionów internautów.

[edytuj] Gimbus

Gimbus

Do hejtu też potrzebne natchnienie…

W niemal każdym odcinku Krzysztofowi wcina się w słowo jego brat bliźniak Gimbus, wyglądający jak mały skośnooki pokurcz[1], mówiący dziwacznym głosem i wnerwiający wszystkich widzów oraz samego Gonciarza. Mimo to i tak nie traci na popularności, przez co Gonciarz dostaje białej gorączki. Pomimo wszelkich wysiłków Krzysztofa i jego widzów wszelkie próby utarcia Gimbusowi nosa kończą się niepowodzeniem[2]. Żeby nie było, że nie ostrzegaliśmy, Gimbus założył własny kanał o nazwie Cofam Suba, w którym zamieszcza filmiki, na których wyżywa się na Krzysztofie i jego dziełach. Ostatnio nawet opublikował Taśmy Gimbusa, na których nagrał Krzyśka, by go skompromitować w jednym odcinku, ale jego „kochany” braciszek wszystko zniweczył.

[edytuj] Ciekawostki

  • Program doczekał się nawet własnej wiki.

Przypisy

  1. Ciągle ma łeb zadarty do góry
  2. Ba, nawet widzowie się do tego nie palą

Nasze strony
Przyjaciele