Zderzak Łągiewki

Illuminati Seal FNORD! 
Ten artykuł jest zbyt bliski PRAWDY!
Zapomnij o tym co tu przeczytałeś lub przygotuj się na pranie mózgu bądź eliminację.
New youtube logo
Profesjonalna prezentacja wynalazku przez Janusza Weissa i paru zawodników w Miliarda w rozumie ubranych w tureckie sweterki fizyków

Zderzak Łągiewki (EPAR) – amortyzator zderzeń odprowadzający do wirników urządzenia część energii kinetycznej zderzających się obiektów, stworzony przez Lucjana Łągiewkę z Kowar. Nie wdrożony do masowej produkcji przez spisek koncernów motoryzacyjnych, obawiających się spadku sprzedaży samochodów.

[edytuj] Historia

Pierwszy zderzak Łągiewka opracował w latach 90. XX wieku. Pierwsza dwie prace dotyczącego wynalazku opublikowano w 2000 roku, kiedy to uratowano Malucha za pomocą tego wynalazku. Prototyp testował Stanisław Gumuła na AGH w Krakowie. Ze względu na spisek zderzak nie wyszedł poza fazę prototypową. Nie mniej Łągiewka i jego zwolennicy nie poddali się – dzięki nim powstał projekt EPAR, którego najważniejszym zadaniem jest rozwój koncepcji Energetycznego Przetwornika Akumulacyjno-Rozproszeniowego i wprowadzenie go do powszechnego użytku. Pracę odniosły połowiczny sukces – w 2011 roku Narodowe Centrum Badań i Rozwoju podpisał umowę o współpracy z EPAR, ale przekupiony przez niemiecki koncern motoryzacyjny schował patenty do szuflady.

[edytuj] Czy zderzak łamie prawa fizyki?

Prawdopodobnie tak, bo jak można wytłumaczyć to, że Fiat 126p jedyną rysę podczas testów z końca lat 90. doznała przez syna Łągiewki, który zadrapał kierownicę podczas eksperymentu? Zderzak Łągiewki łamie prawa Newtona. Niestety według niektórych ekspertów, zderzak Łągiewki korzysta z praw fizyki, które mogą tworzyć cywilizacje z VIII poziomu skali Kardaszewa (skali rozwoju cywilizacji). Należącą do tzw. „klasy boskiej” cywilizacja może tworzyć swoje własne prawa fizyki dopiero po odkryciu działania zderzaka Łągiewki, z kolei sam zderzak wynika opracowania nowych praw fizyki. Paradoks Kardaszewa-Łągiewki dotychczas nie doczekał się satysfakcjonującej odpowiedzi.

[edytuj] Wdrażanie wynalazku

W 2011 roku twórcy donieśli, że rozpoczęli pracę nad umieszczeniem rozwiązań Łągiewki w barierach drogowych. Zaniepokojona rozwojem wynalazku Angela Merkel wymusiła na Donaldzie Tusku ochronę niemieckiego kapitału i nakazała wstrzymać pracę nad rozwiązaniami Łągiewki, które mogłyby zmniejszyć ilość stłuczonych samochodów, a tym samym zahamować import niemieckich samochodów na polski rynek. W spisek włączono Wojskowe Służby Informacyjne, które wywiozły projekty do Izraela.

Jedynym państwem, który nie ugiął się koncernom był Kuwejt, który EPAR stosuje w swoich tankowcach i odbojnicach portowych.

[edytuj] Promocja w Polsce

W Polsce pracę nad promocją zderzaka Łągiewki objął portal Michaiła Białkowa wykop.pl. Według nieoficjalnych informacji użytkownicy promując ten wynalazek są karani przez amerykańskich hakerów zatrudnionych przez Ford Motor Company, który notorycznie psują tagi, spamią w tzw. Mikroblogu oraz podszywają się pod rosyjskich trolli. W ramach podziękowania projekt EPAR ogłosił, że najnowsze wersje zderzaka będą produkowane z grafenu.

Promocję objął także Tomasz Rożek – prowadzący program Sonda 2. Odcinek dotyczący zderzaka Łągiewki ukazał się w październiku 2016 roku. Za karę niemieckie koncerny motoryzacyjne zachęcili finansowo niemieckie dzienniki do szkalowania polskich wynalazków oraz zohydzenia Telewizji Polskiej, która porusza takie ważne tematy.

Sam Lucjan Łągiewka za swój wynalazek został ukarany przez francuskie koncerny motoryzacyjne poprzez podbieranie 1/5 emerytury z jego konta bankowego oraz daje mu leki, przez które wygląda jak reptilian. Nieugięty wynalazca nie poddaje się jednak naciskom i wraz ze swoimi zwolennikami prowadzi konto na Facebooku i stronę internetową poświęconą wynalazkowi.

Nasze strony
Przyjaciele