Zgon alkoholowy

Zgon alkoholowy – popularne określenie stanu zdrowia po spożyciu znacznej dawki alkoholu. Objawia się bezwładnością ciała, często towarzyszą mu wymioty i bełkotanie oraz wydobywanie się śliny z ust. Kolejnego dnia następuje ożywienie, które z reguły jest bardzo bolesne. Stajemy się bardzo czuli i wrażliwi na choćby najcichsze dźwięki i szmery. Zgon następuje po spożyciu takich alkoholi jak wódka, piwo, wino czy denaturat w nadmiernych dawkach bądź podczas mieszania np: piwa z winem, szczególnie tanim. Sztuki zapadania w ten jakże piękny stan mogą nauczyć, oczywiście za odpowiednią opłatą (np. Jabol) panowie spod monopolowego. Najboleśniejsze zgony występują po denaturacie, wódce z meliny, zmywaczu do paznokci i perfumach – zgon w tych wypadkach może trwać od kilku godzin do kilku dni, a na dłuższą metę, niczym u Królewny Śnieżki pojawia się zgon wiekuisty.

Crystal Clear app virussafe To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny medycyny. Jeśli wiesz, że należy przede wszystkim szkodzić – rozbuduj go.

Nasze strony
Przyjaciele